30 oktober 2009

C4 Open och nya inköp!

Min favorit på C4! En F-105G som var mycket bra gjord.
F-101 Voodoo är en riktigt cool kärra!
Sandaus Bell 212.

Ja då var man hemma igen efter C4 Open i Malmö. Min Seahawk, den enda kärra jag hade med mig, tog inte något pris, men det hade jag inte väntat mig heller. Det var lite för mycket missar på den helt enkelt. Däremot tog både Knutzén och Sandau hem några priser! Sandau tog bl.a. annat hem priset för bästa basplatta vilket han var väl värd! Nu får vi se till att basplattepriset alltid går till IPMS Sydost eftersom Burmerius tog hem det förra året!
För övrigt blev det några nya inköp som bilden nedan visar. Bl.a. gula siffror till min S31 Spitfire.
Är det någon som har bilder på TP-47 Catalina skulle jag vara mycket tacksam om jag fick ta del av dessa. Ett kommande projekt!

Övriga byggen kommer snart att uppdateras här på bloggen om hur det går med dessa.

Forts. följer...

1 kommentar:

Lasse sa...

Tack för de snälla orden... Jag Googlade efter Tp-47 och det finns en del fina bilder. Det bästa är nog Björn Karlströms Flygplansritningar. Jag har aldrig byggt någon modell från Academy..du får hålla mig underrättad om kvalité och passform. Byggmöte på måndag igen - kul...vi ses där!