26 juli 2009

3st F-4 Phantom påbörjade...

Nu är de på G! Det är faktiskt rätt kul att bygga tre stycken samtidigt. Mer än tre hade dock blivit jobbigt. Jag förstår Lasse att du har en del att göra med dina Me-262. Jag funderar i nuläget om jag nån gång i framtiden kanske kommer bygga fler Phantoms då detta är en klar favorit? Det blir nog så och i sådana fall minst en i Vietnam-camo från US Air force. Den skulle nog passa bra ihop med min kommande F-105G.

För övrigt kan jag berätta att min Tornado är i slutskedet. Mycket dekaler på den kärran! Tyvärr har jag misslyckats med nån enstaka dekal som måste rättas till på något sätt. Bilder kommer!


2 kommentarer:

Lasse sa...

Haha...nu förstår du att jag börjar bli gråhårig när jag sitter med fem Me262 på byggbordet. Fick förresten ytterliggare en 2-sitsig Revell idag som jag köpte på ebay för 4 pund. Är sugen på att bygga tre skol/nattjakt när de andra är klara. Ser fram emot dina "fantomer" på byggmötena och självklart din svarta Tornado. Limma lugnt!!

Niklas sa...

Det ser ut som du kommit en bra bit på vägen med Phantomerna ändå, starkt jobbat! Tror dom kommer bli hur snygga som helst..

Den där Tornadon vill vi ta oss en titt på snart också, mycket intressant målning, måste jag säga! :)