04 oktober 2011

Fler detaljeringsset!

När jag beställde detaljer till mina kommande F-14 så blev jag mycket imponerad över kvalitén på dessa. Därför blev det lite mer! Bl.a. till min F-117 och F-14A. T.ex. varierade utblås till min F-14A. Efterforskningar visar att vid kupé så blev det så att F-14A:s ejektorer hamnade i olika lägen. Den ena öppen och den andra stängd.

Kan säga att jag påbörjat min F-14D samt att jag beställt ännu fler detaljer. T.ex. vapenbalkar till min Viggen i 1/48. Bilder kommer vid tillfälle....

2 kommentarer:

Lasse sa...

Visst är det kul med superfint detaljerade resinbitar...

Det ger mer liv till insidan av flygplanen och förvisso även utsidan men där är det färger och washer som höjer modellen - tycker jag iaf!!

Mer resin helt enkelt(kostar lite men det är det värt)!

Niklas sa...

Kan inte göra annat än hålla med. Jag har sagt det förut och säger det igen: Mer resin åt folket! :D

Detaljeringsset is the way to go, istället för att bara köpa nya modeller hela tiden. Bättre att lägga ner pengar (och tid) på de man redan har istället.